Kupując toner do drukarek Brother, musisz upewnić się, że otrzymasz ten, który jest kompatybilny z Twoim urządzeniem. Różne drukarki Brother akceptują różne rodzaje tonerów, dlatego przed zakupem należy upewnić się, że jest on kompatybilny z danym urządzeniem. Można to zrobić sprawdzając instrukcję obsługi drukarki, numer modelu lub nazwę drukarki. Po tym, można porównać różne tonery Brother i wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twoich potrzeb. Czytaj dalej by dowiedzieć się więcej!
Rodzaje tonerów do drukarek Brother
Tonery do drukarek Brother są przeznaczone do typów drukarek produkowanych przez firmę Brother. Mając to na uwadze, musisz zrozumieć, że każdy inny model tonera Brother ma swoje specyficzne funkcje i każdy z nich nadaje się do określonego typu drukarki. Jeśli używasz drukarki laserowej Brother, musisz używać tonera przeznaczonego do drukarek laserowych; podobnie, jeśli używasz drukarki termicznej, musisz używać tonera do drukarek termicznych. W końcu toner do jednego typu drukarki nie jest kompatybilny z innym typem. Jeśli chodzi o drukarki laserowe, to do najczęstszych materiałów stosowanych w tonerach Brother należą toner pigmentowy, toner woskowy oraz toner węglowy. Z kolei drukarki termiczne przystosowane są do stosowania tonerów woskowych i żywicznych, natomiast drukarki fotoreceptorowe są kompatybilne z prawie każdym rodzajem tonerów Brother.
Wkłady atramentowe Brother
Wkłady atramentowe Brother są przeznaczone do stosowania z drukarkami Brother, które wykorzystują atrament do tworzenia dokumentów. Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów wkładów atramentowych firmy Brother, ale wszystkie mają określone funkcje i są przeznaczone do stosowania z określonymi drukarkami Brother. Na przykład, jeśli używasz drukarki Brother, która posiada czarny wkład atramentowy, musisz zawsze używać czarnego wkładu atramentowego; w przeciwnym razie drukarka nie będzie działać prawidłowo. Przed zakupem nowego wkładu atramentowego należy upewnić się, że jest on kompatybilny z danym modelem drukarki. Możesz to zrobić, czytając informacje na opakowaniu lub na stronie internetowej, na której kupujesz produkt.